banner

gila

Sunday, February 6, 2011

Tumpang sekaki... kursus renang.

Cuti sekolah baru ni, anak sulung aku..Hakim gi kursus renang kat PULAPOL (PUsat LAtihan POLis).  Hehehe... laki den bukan polis you... tapi dia tumpang sekaki gi kursus anjuran PULAPOL tu sebab ipar aku (adik pompuan laki aku daaa...) memang polis..Nor namanya.

Anak den kat no.6 tuh (dlm air daa..) ... tengah excited nk tunjuk skill dlm demo renangnya... tapi alahaiii... org seme dh sampai hujung..dia yg paling last sampai... hehehehe.. xpelah janji sampai.. hehehehe...

salam..salam...mintak hadiah... hehehehe..

Memandangkan anak si Nor ni xde geng nak gi kursus renang tu... so, aku pun bagilah anak aku join anak dia gi kursus tu.  Sebenarnya, kursus ni hanya dikhaskan utk anak2 polis jek..so, korang jgn nak berangan la ye nak hantar anak2 korang gi kurus nih... unless korang ada gak sedara mara polis yg sudi menyelitkan anak2 korang sekali.  Kursus 10 hari tu memang berbaloi betul sebab...

1.)  Ianya MURAHHHHH gilers.. hanya RM50 utk 10 hari (tea break dan lunch provided..)
2.)  Tenaga pengajarnya mmg pro... abg2 polis yg cukup terlatih dan berdisiplin...korang xyah risau..

                                          

3.)  Ada sijil dipenghujung kursus...kot x pandai berenang pn ..ada gak sijil yg mengatakan anak ko dh abis kursus renang...
4.)  Anak aku dok rumah mak sedara dia sepanjang kursus... hahaha.. lega kepala hotak aku sbb leh rilek sikit dia xde kat rumah..cuti2 sekolah ni kot dia ada je semanjang kat rumah...dibantainya bergaduh saja dengan adik dia si Hafiz tu... poning kepalo den...!!!


towel, bekas plastik dan beg comel..


close-up towel kuning...

5.)  Dapat cenderamata ... walaupun hanya bekas2 plastik utk isi makanan dan sehelai tuala..tapi the thought that counts.... ngeh...

 Moral of the stori is... kot korang ada anak2 yg sedang membesar.. ajarlah mereka berenang sbb berenang satu aktiviti yg sihat dan amat2 berguna... korang pn xyah nk tiup pelampung besar2 tuk anak2 yg dh besar gajah cam akim tu... hikkksss....


dah boleh tunjuk skill kat kolam renang sebenar dgn adiknye...hehehehe.
akim dh xyah bawak pelampung dah... afiz je kena pakai arm-float lagi..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...