banner

gila

Wednesday, July 20, 2011

Ya ampunnnn.....

gambar dari album pakcik gugel..




Ya ammmpuuuunnnnnnnnnnnnn...........

Ampun semua readers seantero (go)blog  semua...

Suri dah TERmungkir janji  !!

Suri dah menipu kalian semuaaa..........

Ampun ya pak... ampun ya dik.... ampun ya semua........ (heellllehhh.. mcm la ramai nauuu yg baca blog ko ni suri... pasan...)

Tapi suri  bukan sengaja........... (ye ke tak sengaja??)

Suri bukan sengaja tak nak perkenalkan diri......  memang sepatutnya hari ni suri kena buat N3 lapor diri ke kelab KSRS tuh....

Tapi apsal mcm kebizian yang sesangat nihhh???

Rasa mcm tak sempat nak buat N3 tu ari nihhh...

Len kali la yek...

Korang pun bukan tingin benor nak kenal ngan tuan tanah nihhh.... hehehe... tak penting...

Korang saja jek suka2 nak berjimba kat sini kan...

 Takpe2...... tuan tanah tak marah...

Ajaklah reramai suku sakat korang meh berjimba kat sini...

Sapa tuan tanah... tak penting... yang penting... tuan tanah tak marah... malah sukaaaa...(naik ler trafik hendaknya... mimpi jek laa....)


# nota kaki  :  sebenornya gambar suri belum siap di super imposekan lagik... sbb tu N3 lapor diri tu masih bertangguh... hehehehe...



.

6 comments:

puanbee said...

marah nih suri hahaa

DuniaSangSuri said...

errr...errr... ya ampun buk... huhuhuhu...

ekmal said...

gambar kucing dgn itik tu sebelum itik tu kene mkn kn?hahaha

sangsuri said...

burrrppp... ye ke itu itik ker?? apsal rasa mcm pizza jek?? huhuhhu..

uLan said...

chubby chubby bam bam alisha

DuniaSangSuri said...

hahahaha... mana hang komen ni ulan... mana ada gmbr alisha kt sini...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...