banner

gila

Wednesday, January 30, 2013

Apa Ada Pada Nama??



Serius ni...
korang tengok tak entry suri semalam???
yang mana???
yang semalam laaa...

alaaa...
yang untuk segmen Senyap SangSuri tu...
alaaa...
yang gambar nilah... 

apa ada pada nama kan...
kalaulah kita lahir2 jek boleh pilih nama sendiri kan ke baguss....

hehehehe...
sure nama suri akan jadi Emilia Natasha Marissa Geduak... :p
takpun...
Nabila Qistina Britney Houston Jayloo....  :p

sure kalau buat nick kat mana2 pon mesti macam gempak jea..
kalau takat bagi ic untuk pengesahan kat mana2 kaunter..
sure diorang rasa ohhsoommm sangat la awek yang tak berapa cun nih...
(**apsal mak pak dia letak nama yang beria ohsooomm... tp anak dia???? ) :p
hahaha... mampos la bajet ohssoomm diri sendiri..

Mungkin korang bernasib baik,
sebab nama korang tak pernah jadi bahan ejekan semasa zaman sekolah dulu..
Suri (suri tu bukan nama sebenar yea...) masa zaman sekolah2 dulu selalu kena ejek..
sebab nama sebenar suri tu susah nak eja...
(sebab tu walau dah naik darjah 2 pon nama sendiri tak reti2 nak tulis...)
macam ohhhhsooomm la jugak...blueekk...
selalu orang ingat suri sengaja menglamer2kan nama suri dengan ejaan begitu..

sedangkan hakikatnya...
memang ayah suri eja nama suri agak pelik cam tu...
memang kijam zaman kanak2 kan... 
ejek mengejek menjadi lumrah... 
selalu balik sekolah nangis sampai lebam2 bijik mata sbb kena ejek...

macam kes gambar semalam tuh...
tak bek tau ejek2 nama orang...
kot nama dia sebutan dia tak menarik pon...
mcam busukkan nama dia jea...
TAPI.....
tapi........... tengoklah sapa dia sekarang???
tokeh kodai omehh kooo.....
sila jilat balik kata2 busuk korang yang ejek2 dia waktu kecik2 dulu yea...


##nota penting  : kedai emas ini terletak di pekan Banting, Selangor.  :P
  oh yaa.... ini bukan iklan berbayar tau... mihmihmih...




6 comments:

Yati said...

kalau boleh pilih nama sendiri saya nak nama puteri rose emylia mawar sari....hehehehr.....gempak takk????

Ema Blog said...

ibu bapa seeloknya fikirkan nama yg elok utk anak bg elakkan benda yg tak elok di masa hadapan..

DuniaSangSuri said...

yelah...yelah.. puteri rose emylia mawar sari... #pehhh... pendek napas menyebut nama dia!!!!

DuniaSangSuri said...

ye betul!!!! tq singgah ye ema...

Gina said...

Salam
Mak saya selalu bising, pilih nama anak panjang-panjang, panggil nya satu nama aje...nak kirim corelle yer? hehehehehe

Aju Mohit said...

heehe tengok balik entry sebelum tu, hehehe kelakar pon ada ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...