banner

gila

Monday, January 28, 2013

Senandung Sangsuri... nak Cuba Faizal Tahir?



Dalam entry semalam ada sebut pasal lagu hero superman Malaya ni kan...
kot korang tak ingat entry yang mana...
leh klik kat sini yea...

So...
Untuk mereka2 yang buat dek jea tiap kali pasangan mereka bersuara...
tiap kali start nak mengadu jea...
mulalah buat2 kuatkan radio kereta...
mulalah start menyanyi sumbang sumbing kuat2...
mulalah tarik towel masuk bilik air..
mulalah carik 1001 alasan untuk buat2 tak dengar suara kita tu..


Nah!!!!
ni lagu untuk anda hayati.....
go!! superman go!!






Cuba  by Faizal Tahir

Cuba kau dengar
cuba kau cuba
diam bila ku cuba
tuk berbicara dengan kamu

Pernahkah kau ada
bila ku perlu
tuk meluahkan rasa hati

Dan bila kau bersuara
setia ku mendengar
agar tenang kau merasa

Siapa
sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu

Cuba kau lihat
cuba kau cuba
renung ke mata aku
bila ku kaku melihatmu

Pernahkah kau ada
bila ku perlu
tuk menyatakan rasa sakit
dalam diri

Dan bila kau perlu
setia ku menunggu
agar senang kau merasa

Siapa
sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu

Maafkan kerana aku tak pernah
terlintas tuk menulis pada mu
salahkan ku
tak mungkin lagi aku meminta
untuk kau mendengar..
untuk kau melihat ke mataku

Siapa
sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu



# Moral of the story.... pasang telinga anda tiap kali pasangan anda besuara... kot nanti dia ganti ngan tinge orang lain... anda yang gigit jari... huhuhu...





1 comment:

adza irdawati said...

auwwwwwwwwwwww ai like faizal tahir hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...